Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ ΣΤΟΝ …ΑΓΩΝΑ.


Το σχολείο μας ανέλαβε για άλλη μια φορά την πρωτοβουλία για εθελοντικό καθαρισμό ακτής!
Επιλέξαμε τον λιμένα Μαραθόπολης επειδή ήταν πιο εύκολο για τους γονείς να έρθουν με τα αυτοκίνητά τους, αλλά και γιατί είχαμε καθαρίσει εκεί και πέρυσι. Θέλαμε να δούμε σε τι κατάσταση θα είναι.
Νομίζουμε ότι ήταν καλύτερη η κατάσταση πάντως φέτος…
Ήρθαν λοιπόν όσοι μαθητές μπορούσαν με τους γονείς τους, φέρνοντας μαζί και φίλους τους και γεμίσαμε -δυστυχώς -συνολικά 15 σακούλες μεγάλες! Πέρυσι είχαμε μαζέψει περισσότερες.
Είμαστε κάθε χρόνο μέλη της helmepa junior και όπως καταλαβαίνετε έχουμε και υποχρεώσεις… Να φροντίζουμε το περιβάλλον αλλά και να ευαισθητοποιούμε και άλλους!
Το μότο μας είναι ένα απόφθεγμα του Καζαντζάκη που λέει ” να αγαπάς την ευθύνη. Να λες εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος μου να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί εγώ θα φταίω!” Προάγει τον εθελοντισμό , δε νομίζετε?
Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε στους μικρούς μας μαθητές οικολογική συνείδηση και να τους προβληματίζουμε… Αυτό δε θα μπορούσε να γίνει σωστά , να έχει επιτυχία, αν εμείς οι ίδιοι , οι εκπαιδευτικοί, οι μεγάλοι, δε δίνουμε το παράδειγμα!
Τα παιδιά -μας- μιμούνται…
Η συνεργασία μας σ’ αυτό τον καθαρισμό δεν ήταν βέβαια μόνο με τη helmepa junior. Ηταν και με το καταδυτικό κέντρο στην costa navarino “Navarino sea under water by aqua divers club” και φυσικά με τον παγκόσμιο οργανισμό μη κυβερνητικού χαρακτήρα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος “project aware” της PADI. Και φυσικά με τους γονείς του νηπιαγωγείου μας οι οποίοι είναι πάντα δίπλα μας και τους ευχαριστούμε!
Αφήσαμε όπως θα δείτε και μία ταμπέλα με ένα μήνυμα. Η ταμπέλα ήταν ένα σκουπίδι που το αξιοποιήσαμε… “θέλουμε ακτές καθαρές και όχι χωματερές”!


Πηγή : kopanakinews