Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Αποχώρησε από το Νέο Επιμελητήριο ο Γ. Κωστόπουλος

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας μετά και τα τελευταία περιστατικά που έλαβαν χώρα και το νέο θλιβερό επεισόδιο που σημειώθηκε με πρωταγωνιστή τον Γ. Γκούμα. Ο Γ. Κωστόπουλος που δέχθηκε τη νέα... επίθεση σήμερα εξέφρασε την απογοήτευσή του και με ανακοίνωσή του γνωστοποίησε την αποχώρησή του από τον συνδυασμό ''Νέο Επιμελητήριο''.

Χαρακτηριστικά αναφέρει:«Πάνε δύο χρόνια τώρα όταν αποφάσισε συντασσόμενος σε μια ομάδα συναδέλφων μου να συνεισφέρω κι εγώ με τις όποιες δυνάμεις μου στην αναγέννηση του Επιμελητηρίου μέσω της διαφάνειας και της προσπάθειας για κάτι καλύτερο. Προφανώς και δεν περίμενα θαύματα, προφανώς και δεν περίμενα ''ήρεμα νερά'', σε έναν τόσο πολύπαθο θεσμό. Δεν περίμενα όμως πότε, να τεθεί κάποια στιγμή σε αμφισβήτηση η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και το ΚΑΘΗΚΟΝ, όπως κάθε ένας από εμάς τα ορίζουν.

Σε ότι με αφορά οι τελευταίες εξελίξεις όπου με απίστευτο και πρωτοφανές μένος εστράφη εναντίον ο ''αρχηγός'' της ομάδος μας, επειδή δήθεν ''τόλμησα'' να πω την άποψη μου σε επίκαιρο θέμα που τον αφορούσε στις σχέσεις του με τον θεσμό – πέραν της λύπης και της απογοήτευσης που εκφράζω – από τώρα και στο εξής θα ακολουθήσω αυτόνομη πορεία ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ για τον οποίο με εξέλεξαν οι συνάδελφοί μου».


Πηγή : best-tv